Back on track?


Als we in Arnhem aankomen is de trein naar Düsseldorf, waar wij in hadden moeten zitten, al lang vertrokken. Dat zat er dik in na de vertraging op station Zwolle. We hebben een nieuw reisplan gemaakt met behulp van de app die ons door de NS machinist werd aanbevolen op station Zwolle. (Niet de app ‘NS International’, zie onze vorige blogpost.)


Toch willen we dit nog even verifiëren, en een aardige dame bij de servicedesk komt tot dezelfde conclusie. We krijgen wel een formulier mee met een mooie blauwe sticker en een officieel en gewichtig stempel erop, dat we moeten tonen in de trein, samen met ons originele ticket. Goed dat we dit nog even hebben gedaan.



Door de wijziging hebben we even de tijd om een kop koffie in Arnhem te doen. Om 15:37 gaat onze trein vanaf spoor 6a. Denken we. Als we om 15:30 wat nerveus worden, checken we het spoor nog even. Op de borden staat nu spoor 9! En aan de overkant zien we op spoor 9 inderdaad de ICE het station binnen komen rijden. In een split second (what’s in a name) denken we: rennen! Trap op. Trap af. Close one!

We zitten in een trein naar Düsseldorf. We hebben met deze twee uur vertraging niet veel speelruimte voor nog meer hobbels. De nachttrein vanuit München naar Zagreb moeten (!) we echt halen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Sporen wij of toch niet? De conclusies.

Opgesplitst

Ein Feld brennt